Totta se on: Oriveden seudulla palvellaan hyvin

Hannele Havas 12.10.2016 13:30 | Lähetä palautetta artikkelista
Hyvä palaute lämmittää. Oriveden kirjaston asiakaspalvelijat KaruSelli-tilassa: Seija Tiensivu, Ilkka Kaita-aho, Päivi Viitala, Kitta Sarkanen ja Liisa Asiala.

Orivedellä osataan ja halutaan palvella. Näin voi päätellä lehden pienoiskyselystä, joka tuotti lukuisia esimerkkejä hyvän palvelun paikoista ja hyvistä asiakaspalvelijoista.

Useita kehuja saa Oriveden kirjasto, ja siellä erityisesti Ilkka Kaita-aho.

Tässä pari poimintaa lehteen lähetetyistä hyvän palvelun listoista:

Orivesiläisrouva:
– Kirjastossa palvellaan aina kiitettävästi, erityisesti haluan mainita Ilkka Kaita-ahon, hän on kärsivällisesti ohjannut myös atk-asioissa.
– K-kaupan koko henkilökunta ansaitsee kiitoksen, kysymyksiin vastataan aina. Jos en jotain tuotetta löydä, lähdetään näyttämään mistä se löytyy. Kassajonojen ei anneta kasvaa pitkiksi, vaan uusi kassa avataan nopeasti ruuhka-aikaan, kiireestäkin huolimatta palvelu on ystävällistä, hymy ja joku ystävällinen sana löytyy aina.
– Kahvila Mokassa palvelu on ystävällistä, tuotteista kerrotaan, kahvilassa saa rauhassa istua ja jutella ystävien kanssa pitkäänkin ja santsikupin saa edullisesti.
– Nordean talossa olevassa eläinkaupassa olen saanut myös asiantuntevia neuvoja ja ystävällistä palvelua.

Ryhmä työttömiä ohjaajansa kanssa:
– Oriveden Apteekki: henkilökunta palvelee nopeasti, ystävällisesti ja ammattitaitoisesti
– Lundin kukkakauppa: Timo Virtanen osaa auttaa asiakasta eri tilanteissa asiakkaan tarpeiden mukaan
– Säästöpankki Sinetti: mahdollisuus henkilökohtaiseen palveluun tiskillä. Opastetaan esimerkiksi pankkitunnusten käyttöön eli asiakasmyönteinen henkilökunta.
– kaikista keskustan ruokakaupoista puhuttiin hyvää, niissä tervehditään ja autetaan tarvittaessa.

Lue lisää 12.10. lehdestä ja OS Plus -digilehdestä.